Monday, March 21, 2011

-Got to go-

Najwa Mahiaddin  - Got To Go

This time I’m gonna live my life
I ain’t no stepford wife
No I ain’t perfect
Gonna find somebody who’s worth it
And no you ain’t that person
Coz i caught you constantly flirtin’
With my best friend

So I guess I’ll say goodbye
I’ll find me another guy
Why (why why why)
You always makin’ me
Cry (cry cry cry)
No I can’t stand it
No you can’t be my man
It don’t matter who you are,
Even if you were a star,
You’ve got to go
(Go go go go go go)
Read my lips I’m leavin’,
and no no I ain’t teasin’,
This time it’s for real,
Gotta find you another girl,
Coz this one sure ain’t stayin’,
By the time you finish what you’re sayin’
I’ll be gone
 
1st time denga lagu tok masa nangga melodi hari ahad, 20 Mac 2011, terus jatuh cinta dengan lagunya..sangat best, sesuai dengan suaranya penyanyi nya yang besar n lantang..Najwa Mahiaddin sebenanya anak kepada TPM Malaysia..sik sangka kan? siswazah kejuruteraan elektrik n elektronik dari melbourne australia yang sangat meminati genre soul and jazz dan berhasrat mengembalikan kegemilangan muzik soul and jazz di malaysia..

mula tertarik dengan suara n lagu nya dari masa nya featuring maliq, lagu Kau Yang Punya, sangat berbakat besar dan suara yang meletup..mun dapat nak share videoclip nya, tapi kat opis tok sik blh indah nak bukak youtube..huhu..leh la carik dalam youtube and enjoice lagunya..

selain ya, konon2 nya lelaki yg jadi model dalam videoclip ya tersangat la cunnya..konon ada iras2 remy ishak, tapi lebih mantop..but, for me, i prefer remy ishak sebab lakonannya yang mantap..ehehe..yang penting, lagu tok okey!best and menarik..bukak youtube, carik lirik n sing the song together2..bagi yang telah dikecewakan, lagu tok pasal bangkit semula dari kekecewaan ya..bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor..kalau memang dah confirm sik blh dipercayai, carik org lain..yeay!!semudah itu??hmm..sekpa, teruskan berusaha mencari cinta sejati.. ;p

No comments: