Wednesday, June 12, 2013

Life must go on..

Assalamualaikum, aku kembali lagi! Hanya selepas 2 tahun baruk aku update gik blog tok.. Rindu nak menulis, hanya d sitok boleh share macam-macam perkara. =)

Finally, tahun 2012 mencatat kenangan paling manis dalam hidup aku. Setelah jatuh bangun dalam dunia bercintan-cintun akhirnya aku temui si DIA yang telah menjadikan aku sebagai suri dalam hidupnya. Alhamdulillah, terima kasih Allah. 

Mohamad Muslimin nama diberi, 
orangnya sangat lah baik hati.. 
Seindah namanya, dia adalah muslimin sejati. 
InsyaAllah boleh membimbing aku dan bakal anak-anak kami..

Wah, dah macam pantun. Aku berkenalan dengannya sejak Disember 2011, mula rapat Mac 2012, bercinta Mei 2012 dan akhirnya bersatu dalam sebuah perkahwinan pada 2 November 2012.


Di awal perkenalan kami... =D


Setelah sah ijabkabul.. =)


Hari persandingan kami.. 3 November 2012..

Semoga rumahtangga yang dibina ini akan berkekalan sehingga ke hujung nyawa kami. Semoga Allah sentiasa merahmati hubungan kami dan dikurniakan dengan zuriat yang soleh dan solehah suatu hari nanti. Amin Ya Rabbal Alamin..

p/s: Dear Abg, I love you... =D

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM

ALLOOHUMMA INNII AS-ALUKAL 'AAFIYATA FII DIINII WA DUNYAAYA WA AHLII WA MAALII. ALLOOHUMMA USTUR 'AURO TII WA AAMIN ROU'ATII WAHFIDHNII MIN BAINI YADAYYA WA MIN KHOLFII WA 'AN YAIINII WA 'AN SYAMAALII WA MIN FAUQII WA A'UUDZU BI 'ADLMATIKA AN UGHTALA MIN-TAHTII.
Artinya : "Wahai Allah, sesungguhnya aku memohon keselamatan kepadaMu pada agamaku dan segala urusan duniaku, keluargaku dan hartaku. Wahai Allah , semoga kiranya engkau menutupi cacatku dan mengamankan ketakutanku, menjagaku dari arah depan dan kiriku serta dari arah atasku. Dan aku berlindung dengan keagunganMu dari godaan yang merusak dari arah kawanku".

5 comments:

Vee said...

penat kmk nunggu update blog kitak. hahaha.congrats friend.
moga cinta kitak berdua berkekalan hingga ke Jannah.

~~zeNTy~~ said...

Amin Ya Rabbal Alamin.. haha.. 2 thn baruk nak updet vee.. ktk pun lamak dah sik updet nak? sama-sama senyap seribu bahasa.. =)

Vee said...

kmk selalu jugak update.
tapi ntahapapa. hahaha.
mesti ktk tanggar blog kmk yg sigek ya.

~~zeNTy~~ said...

aok.. bok bukak yg sigek gik.. bok perasan banyak dah entri ktk duhal.. huhu.. camne boleh ketinggalan tok.. haiya..

Vee said...

vnieta.blogspot ya. bukan yg ktk follow ya. hahaha.